Kashmir Divine India

Általános Szerződési Feltételek

Webáruház adatai:

A www.kashmirdebrecen.hu  webáruház üzemeltetője a KASHMIR RESTAURANT Kft.

Székhely: : 4026 Debrecen, Péterfia utca 42-44. fszt 6.

cégjegyzékszám: 09 09 016203

Adószám: 14602997209

Ügyfélszolgálat: +36/52 321-560

e-mail: info@kashmirdebrecen.hu

Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. Regisztráció a www.kashmirdebrecen.hu  webáruházban. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése.

2.4. KASHMIR RESTAURANT Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 15 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a KASHMIR RESTAURANT Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +36/52 321-560 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel történik. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 - 90 percen belül történik.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36/52 321-560 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a KASHMIR RESTAURANT Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:

telefonon: +36/52 321-560

email: info@kashmirdebrecen.hu

Felügyeleti szervek:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1088 Budapest, József krt. 6.